Երազում Գիշեր

Կար-չկար մի տղա կար։ Այդ տղու անունը Բիկո էր։ Նա բարի տղա էր և սիրում էր սովորել, շորերից նա սիրում էր շատ պայծառ իրեր, և նա ուներ մի եղբայր, որի անունը Սիկո էր։ Սիկոն չար էր և չեր սիրում սովորել։ գիշեր էր և Բիկոն գնաց քնելու, Բիկոի հետևից Սիկո է գնաց քնելու։ Բիկոն հասկացավ, որ նա երազ մտավ և, որ նա կարողանում էր այդ երազը կառավերել, նա կարողանում էր ամեն ինչ և ուզեցավ, որ Սիկոն իրա երազից գա Բիկոի երազ, Սիկոն հայտնվեց Բիկոի երազում և։

Սիկոն ասաց

-որ տեղ եմ ես

Բիկոն պատասխանեց

-դու իմ երազում ես, որ տեղ ես կարողանում եմ կառավարել ամեն ինչ

Բիկոն տվեց Սիկոին ուժ, որ Սիկոն կարեղանա կառավարել երազը։ Նրանք իրար հետ սարքեցին մի շատ մեծ տուն շատ-շատ ուտելիք և լիքը լիքը փողեր, քնի, որ Բիկոն լավ սովորում էր նա գիտեր ամեն մի երկիրիների տեղերը և սարքեց մեծ մոլորակ ու նրանց իրանց մայրիկը զառտնացրեց։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *